Every me and every you

Oj, nu har det varit ett tag sen jag skrev! Tänker härma min syster Marina och göra en liten lista för att sammanfatta vad jag gjort sen senast! :P

- Bracknell + Windsor med mamma och Jamie
- Jobba
- Camberley och senare pubmat med mamma
- Skjutsa mamma till Heathrow :(
- Jobba mer
- Rikemansfolk
- Hästar
- Thorpe Park
- Köra åt fel håll på M25
- "you learn from your mistakes"
- Coral Reef
- Jobba ännu mer
- Hjälpa Mel
- Mobil urladdad + ingen laddare
- Jamie's college gig
- Övergiven nattklubb
- Klättra
- Öl + whisky
- Foam Party
- Bli lämnad på gatan
- Tinnitus
- Storhandla
- Banka ner mat i frysen
- Mys med J
- Andrew and Becky
- Tupplur
- Chinese
- Lycka
- Ångest

Det är lite av vad som pågått under veckan som gått. Helgen var jättebra, kändes kort dock för jag fick jobba till 8.30pm på fredagen. :(

Har även hört en del konstiga saker under helgen. :P
"is this your girlfriend or your sister?"
"she's my girlfriend."
"i'm a little bit jealous right now. she's pretty."


"climb over the wall and jump down on the bin!"

Kommentarer
Postat av: marina

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA det sista i inlägget... Alltså... AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2011-07-20 @ 15:02:23
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0