Can't wait to live with u babes

Aw, J är så söt. När vi skrev godmorgon sms imorse så la han till "met u 8 months ago baby <3 best 8 months ever". Ja tänka sig att för ca 8 månader sen var det november 2010 och jag och Sarah skulle gå ut för en galen kväll i Reading.

Såg på facebook att en viss Jamie hade som status "bored don't know what to do" eller nåt liknande och jag tänkte, ähh skitsamma och kommenterade "come to Reading!". Varken jag eller Sarah trodde att han faktiskt skulle göra det men efter mycket om och men, fb meddelanden där vi bytte nummer och sen sms, så blev det så. Vi mötte J inne på Monks och fortsatte sen till Walkabout där vi hade en trevlig kväll. Det var utgång med ca 15 aupairtjejer den kvällen om jag minns rätt. Jag och Sarah hade bara träffat Jamie en gång tidigare, som hastigast, uppe hos Perrie.

Gissa om jag är glad att jag bjöd med J nu i efterhand! :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0