Your promises, they look like lies

Sun is shining, birds are singing, life is ok today. :)

Visserligen började morgonen med stress nu när Tania och Kevin är tillbaka, nu är de dubbelt så många som ska duscha, borsta tänder osv så det är alltid rejäl trafik i deras badrum, tur jag har mitt eget. :P Sen har det varit riktigt kallt inatt så det var frost överallt och jag behövde skrapa bilen. Sen gick det inte att låsa upp bilen med nyckeln från min sida, bara halva nyckeln gick i så Maia fick låsa upp min dörr inifrån. :S men ja, skjutsade henne och när jag kom tillbaka lyckades jag äntligen få in nyckeln ordentligt och kunde låsa utifrån.

Har nyss pratat med Sarah på telefon, och jag måste säga att kära nån vilka människor det finns i denna värld.. Väx upp!

Ska strax ner och dammsuga och moppa köket och sen ut med hundarna i solskenet! :)


sunshine makes me happier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0