When do you know if things are alright?

Idag har varit en rätt så busy dag. Har städat och så som vanligt och så kom Sarah över och vi åkte och käkade lunch på KFC, något gott det var! :) sen hem hit igen en stund och pratade och drack tea och energidryck. :P

OH SHIT!! XD haha ibland är jag och Sarah lite knäppa. :D

När Sarah åkte fortsatte jag städa och fixa sen hämta Maia så åkte vi till stallet en vända. Där såg jag en av de roligaste saker jag någonsin sett i hela mitt liv. En häst med mustasch!!! seriöst, den har en riktig tasch och det ser hur kul ut som helst, jag måste ta en bild och visa er! :P jag frågade Maia om det verkligen var som det skulle med den hästen, HAHA seriöst jag skrattar bara jag tänker på hur kul det såg ut!! XD

Jaja så åkte vi hem och så, jag fixade mat åt ungarna, blev bara en pizza, snabbt och enkelt. :P för James skulle till Reading och behövde bilen (han är hemma hela veckan från uni) och jag kunde då få skjuts till Bracknell. Så var vi hos Per ett tag, var helt okej men lite.. awkward. :P :/

sen skjutsade Sarah hem mig snäll som hon är och jag käka toast och har ätit lite kexchoklad också. :D glor nu på himym och ska väl snart sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahahahahahah stackars pålle xD Det är nog för att du ska bli påmind om hästen (andreas) xD

2011-01-28 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0