Just do your best, everything you can

Nu är det helg! :D så skönt. Igår var en bra dag, jag kände mig väldigt glad och uppe, mer än jag gjort på ett tag faktiskt.. vet inte varför men det känns bra.. På en del sätt känner jag mig nere men det är så skönt när jag får såna dagar då allt känns okej och bra och jag kan se positivt på situationen som den ser ut just nu. :)

Igår jobbade jag på som vanligt då, bytte lakan hos barnen och mig och tvättade och städade som vanligt typ. Luke var tillbaka i skolan vilket var bra. Efter att jag gjort det mesta satte jag mig och lyssna på musik tv med Sage (katten) och så prata jag med mamma på Skype på förmiddagen! :D barnens mormor kom hit vid 15 och jag erbjöd att gå ut med Lily, hennes hund så hon slapp göra det. Men först vid 15.20 åkte jag och hämtade Luke från skolan, sen ut med Lily, i spöregnet! :P började regna när jag hämtade Luke typiskt nog och var tvungen att ta ut Lily före 16 då jag skulle ut till stallet och hjälpa Maia. :P

Kom tillbaka med Lily 16 och vände i princip vid dörren, bytte jacka också och ut till stallet. Hjälpte Maia göra iordning Blackjack och så kolla på när hon red, tur som var slutade det regna. :) Sen fixade vi Mr B efter ridningen och matade honom och sen hem. Såg Theo föresten, jättefin häst! Mormorn fixade maten vilket var väldigt uppskattat, så jag gick upp och duschade och så åt vi.

Sen åkte jag och lämnade filmerna vi hyrt på Blockbusters, sen vidare och hälsade på J.. vi kollade på Star Wars (har ju inte sett dem så vi kollade på första) och sen Cruel intentions 3 tror jag det var.

Idag har jag hjälpt till lite med barnen och gått ut med alla 3 hundarna på en lång promenad i skogen vilket var skönt. Men Lily rullade runt i rävskit så det stinker helvete i köket igen. :@ häromdagen gjorde ju Issy det och det hade äntligen slutat stinka och så gör Lily samma sak. Mindre kul. Jaja sen har jag iaf vart lite med Luke (mormorn och Maia är i stallet) och nyss tog jag mig en dusch. Idag blir det att träffa Per och Em och ev senare ska jag till the Bridge och träffa James, Phil och Amy. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahahaha typiskt hundar och rulla i skit !! Kommer du ihåg när Daisy prompt skulle ner i hagen och rulla i hästskiten, hahahahaah :)



Ha en trevlig kväll. Puss <3

2011-01-15 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0