Everyone I know goes away in the end

Det var as kul i lördags! :P först slöade jag och Sarah hemma hos henne bara, så gick vi ner och åt makaroner och falukorv till lunch, yummie! :) sen slöa mer och glo på film, det blev Sherlock Holmes, den är väldigt bra tycker jag! :D sen somna vi ett tag, sen gick vi ner och höll de andra sällskap. Sarah skulle vara barnvakt och Ian skulle ut med två kompisar som också var där och de drack lite och så innan de drog iväg. Jag tog två cider jag med sen begav jag mig in till Reading och mötte på folket. :) vi gick till en pub och där mötte vi på Ian och hans kompisar, HAHA!! :P tog en drink och sen vidare till en comedy club där det var så fint uppdukat och vi hade bord allra längst fram till scenen haha och ballonger, eftersom det var Rooney's födelsedag. :D

Snart nog började showen och vinet flödade haha. På slutet kom de in med en tårta också med massa tända ljus på och typiskt var Rooney just på toa när hon kom med den!! men han kom tillbaka strax och blåste ut ljusen och jag och Sabrina satt och plockade bort allt ljusvax som råkat spillas. XD

Och så åt vi en varsin bit och fortsatte dricka lite vin och jägerbombs, sen drog vi till Q där jag inte varit på år och dar!! Jag och Sarah brukade jämt gå dit men nu har vi inte varit där på månader. Så det var kul! :D mötte på folk från förr också haha, Skotten, Jep och playern! XD var lite kul att se dem faktiskt men kändes också väldigt skumt, har som sagt inte sett dem på as länge.

Jaja, dansade och hade oss och runt 2 drog vi hemåt och taxi resan hem var rätt så intressant, HAHA! :D söndagen bestod av slöande och kolla på Misfits och sen hem och ut med hundarna, plus Tania's mammas hund som är dotter till våra hundar, jättefin ljus labrador som heter Lily. :D var lite svårt att gå ensam med 3 stora labrisar men de funkade.

Lagade mat på kvällen och så sen upp och läsa lite och sen sov jag. Eller ja, sov och sov, sov inte bra alls. Har sovit lite bättre sen jag kom tillbaka men inte igår. Hoppas det blir bättre idag.

På tal om idag så har jag jobbat, Luke var sjuk så hemma från skolan, tror han överdriver en del om hur sjuk han är men ja. :P har städat, gått med de 3 hundarna, handlat, lagat lunch, tvättat, lagat middag (som L inte gillade så han fick ta nå annat. :P) och jag brände mig, vi har kollat på Johnny English den var helt okej, sen kom Maia på att hon hade läxa som ska in imorgon så hjälpte henne med den, omg är helt slut nu jag, ungarna la sig mer än en timme för sent. :S men men så blir det ibland. :P helt slut ska glo film eller läsa nu vet inte vilket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0