To the right, to the left, we will fight to the death

Är seriöst helt slut. Gick upp och hjälpte se till att Luke kom iväg till skolan imorse, sen fixade jag lunch åt Maia som skulle vara i stallet hela dagen. Snackade en snabbis med mamma på skype. :) sen väckte jag Maia och gjorde frukost åt henne och se till att hon hade alla grejer hon behövde.

Så kom Sarah över och vi körde Maia till stallet, hjälpte henne göra iordning hästen hon skulle rida och så hälsade vi på Mr B och Rupert innan vi drog hem. Drack en kopp tea och pratade, sen ut med hundarna, hade tänkt ta en kort promenad men vi var nog ute ca 40 minuter iaf. :P sen hem och käka lite lunch och så åkte vi till Tesco en vända.

Hem igen och vi satte upp min 30STM affisch på väggen med KLUDD hahahaha. Käkade lite svenskt godis och svenska chips och snackade. :) sen var det dags för Sarah att åka hem och jag sopade golven och moppade undan lera från där hundarna gått, sen lagade jag mat och medan maten kokade strök jag. Maten blev klar att ställas undan till senare långt före strykningen, det tog mig nära 3 timmar!! det var mest skjortor men även örngott, jeans, tshirts, allt möjligt. :P Skjortorna tar ju sån tid att stryka, lite segt.

Efter det gjorde jag kollade jag så Luke gjorde läxan sen fixa maten och vi har nyss ätit och jag är mätt och trött och har ont i benen och fötterna och även lite huvudvärk. Blir en lugn kväll hemma idag med slöande, tv/film, korsord och läsa. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ojoj vad mycke du gjorde, inte konstigt du är trött. Jobbigt att börja jobba efter en längre ledighet fyyy..Kul att du och Sarah umgicks lite iallafall :)



Kramelipuss

2011-01-06 @ 12:46:05
Postat av: Sarah

Haha, KLUDD! :D Kul att ses igår! Men imorgon smäller det! :D FRIDAYS AT WALKABOUT <3 xxx

2011-01-06 @ 14:44:01
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0