Tell me what it is and it would never be like this

Igår kväll åkte jag in till Bracknell och mötte Phil och James på the Bridge. det var jättelängesen jag var där sist, kul att vara tillbaka! :) Efter en stund kom Alex och Amy dit och så var det några till bekanta där. När jag gick till baren och köpte en cola såg jag att Petr jobbade, har inte sett han på jätte länge och jag fick en stor kram när han såg mig haha! :P

Satt och snackade och hade oss och så, det var trevligt. Rob jobbade och ja, verkade inte direkt glad. Efter bara ett tag var jag tvungen att gå, skulle upp till Per och träffa honom och Emily, Em åkte nämligen tillbaka till uni idag så ville träffa henne innan hon for. Vi och J satt och pratade och kollade på tv och drack vin, det var rätt nice.

Idag har vi varit över till Mike en sväng och sen hämtat min bil och så åkte jag och köpte choklad och lite chippe och sen hem och chilla. :D har bara slöat och kollat himym och duschat och så ätit, mormorn lagade en full sunday roast vilket var smarrigt men jag kände mig well fat efteråt. :P

Nu glor jag på Narnia 2 och dricker äppeljuice och tänker på saker och ting. :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad för saken tänker du på? :) xx

2011-01-16 @ 23:49:06
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0