Our broken fairytale, so hard to hide

Blev inge fish and chips. :( deras plan var lite försenat så de kom hem senare än förväntat vilket betydde att jag plötsligt behövde fixa mat. Men gjorde det enkelt och tog upp curry och ris från frysen och värmde på bara och skärde upp lite grönsaker. Luke fick en major fit för att vi inte skulle äta fish & chips och ringde Tania och gnällde haha, stackarn de hade just landat efter en skumpig, rätt otrevlig flygning och det är det första de möts av. :P

Det är kul att se Tania och Kevin igen, lyckosarna är allt solbrända! :D de frågade om jag ville ha nåt från duty free och jag sa att om Jägermeister är billigt kan de köpa med en flaska åt mig och minsann, en hel 1liters flaska fick jag haha och behövde inte ens betala för den, fick den som ett extra tack för att jag hållt ställningarna här medans de varit borta. Mycket uppskattat. :)

Har nyss läst lite och lyssnat på musik, ska nu sova.. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0