It was a bit scary for a little while

Har varit en okej dag idag. Trodde jag skulle behöva jobba sent men det behövde jag inte. :D yay. Har haft fullt upp nästan hela dagen.

Nyss tog jag mig en dusch och käkade en macka. Gott vare! :P Vet inte vad jag ska skriva idag så låter nog bli. Eller kan nämna en kul sak från igår. Luke brukar vara lat och inte orka gå till/från skolan och hittar på diverse ursäkter till att slippa gå. Igår fick jag en ny personlig favorit när han återigen ringde och frågade.

"Hey tiina, can u please pick me up från Wellington, it's really wet and rather slippery out here."

Det hade duggat lite några timmar tidigare och som sagt, här i England är det ca +10 grader om dagarna. Blött? Halt? Det är dessutom asfalt hela vägen så han blir ju inte direkt lerig. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0