In some ways I wish that things were different

Idag var vi till Eskilstuna. :) Jag, mamma, Staffan, Marina och Max begav oss till Torshälla och hem till Tobbe och dem. :) Där var Tobbe, Sofie, Ella, Eddie, Jocke, Andrea och Bella! :D var så kul att se alla igen och att äntligen få träffa lille Eddie. Vi fikade och pratade och lekte med barnen, det var mycket skoj.

Sen åkte vi hem igen och jag tvätta och packa lite inför imorgon och städa i rummet. Sen drog jag iväg till illi där jag blev bjuden på makaroner och köttfärssås, as gott vare! :D så glodde vi på Welcome to the Jungle och på slutet kom även Nisse och en till förbi. Drack kaffe sen var det dags för mig att röra mig hemåt, har spenderat kvällen med mamma och Staffan. Vi kika på Morden i Midsomer och åt popcorn sen gick Staffan och la sig så jag och mamma kollade på The Closer.

Imorgon åker man till England igen då. Blev strul med bussen från Heathrow till Reading så Sarah ska hämta mig istället och skjutsa mig, super snällt av henne och ska bli mega kul att se henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0