I don't wanna be the blame, not anymore

Det blev korv och makaroner igår. Enkelt och gott! :D sen spelade både jag och ungarna Sims, HAHA vi måste sett ut som riktiga Sims nördar. Jag på min stora laptop, Maia på deras stationära och Luke på Xbox. :P sen spelade vi inomhus boule haha det gick lite vilt till emellanåt. :P sen försökte vi hitta DVD'er de har nämligen en massa tomma fodral men skivorna är borta! Till slut hittade vi en vi letade efter som ungarna skulle kolla på när de skulle sova och så funkar inte DVD spelaren. argh! :O men vi tog upp deras PS2 och det funkade. :P

Jag tog det bara lugnt och glodde på en film när L och M lagt sig sen upp och lyssna på musik och sen sov jag. :P sov rätt så bra igen, så himla skönt!

Idag är Luke i skolan igen, på tiden. :P Om ett tag ska jag åka till Blockbusters i Sandhurst och lämna tillbaka filmerna vi hyrde i tisdags sen åka ut till stallet, Maia ska rida och hon ville gärna ha hjälp att göra iordning hästen så jag tänkte åka in tidigt och hjälpa henne.

Sen måste jag ju kolla in Theo som de ska köpa åt Tania!! som jag ska få rida på i veckorna och så!! :D Jippie! :) :) :)


OMG jag älskar varningsskyltar! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Du verkar ha kul med ungarna iallafall, hehe. Jätteskönt att du kommer in i sömnen igen, det är så viktigt med sömn.



Tänk vad kul att du ska sköta Tanias häst, då kommer du igång med ridning igen, det gillar jag :))



Ha en trevlig helg nu stumpan.



Pusu



2011-01-14 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0