And I just can't look, it's killing me, and taking control

Nu var det längesen jag skrev. :O blir så när man är med folk på helgerna, har inte tillgång till dator särskilt mycket då. :P den här helgen var nice. På fredagen glodde jag och J på film och drack nån drink bara, tog det lugnt. På lördagen på eftermiddagen drog vi till Sandhurst och hem till Carl och Mikey.

Där var även Noodles eller vad han kallades, haha bränd människa. Men lite rolig. Vi drack och pratade en hel del  om allt och inget, det var trevligt, vi hade då tänkt bara ha en lugn kväll med just dricka och prat. Men det slutade med att vi gick till the Ag ändå. haha! :D jag hade inget emot det, har velat gå dit ett tag nu ju och nu har jag äntligen varit på the Agincourt. Schysst ställe, rätt så random och med typ bara rock musik, ett ställe i min smak. :D

Vi dansade (läs hoppade omkring) som bara den och hade det kul. Efter ett tag gick vi till McD och det var världens kö, stod där säkert 20 min innan det var vår tur. :O Carl den lyxen fick sin mat gratis för han kände den som stod i luckan. :P sen tog vi en taxi hem och jag minns att Carl satt i framsätet och jag i baksätet och vi pratade om trekanter, fråga mig inte varför. :P J och M var nog lite förundrade och försökte mest ignorera oss tror jag. :P

När vi kom fram till Carl insåg vi att vi skulle inte orka splittra på oss alla utan vi sov alla kvar där. Jag låg på golvet brevid J som snarkade som en elefant rakt i mitt öra så jag kunde inte höra vad nån sa. :P vände mig om och startade musik på min telefon och tröck den mot örat, blev liiite bättre iaf. :P

På söndagmorgonen var man lite stel och jag har fortfarande ont i höften och i ena armen haha vet inte hur jag har legat. Är ju inte direkt ovan att sova på golv, gillar att ligga på golv och det har ju hänt både en, två och tio gånger hemma hos Sarah. :D Sarah som föresten är tillbaka i England, yaaay!! :D hon var i Sverige med ena tvillingen (Max) i helgen. :) iaf så glodde vi på film, drack dricka och käkade chippe och slöade på söndagen. :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en riktigt trevlig helg asså :))

pussis

2011-01-25 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0