When you see my face, hope it gives you hell

Igår kväll var trevligt. Åkte och hämtade J så åkte vi till Perrie där han och Dale var, så kollade vi på fotbollen Barcelona - Arsenal och käkade pizza, hot wings, garlic bread, jalapeno cheese och bbq ribs! :D gott vare. J hade även köpt en Relentless Origin åt mig, så gulligt av han, jag smsade nämligen med honom tidigare på dagen och beklagade mig att jag ville ha energidryck men kände samtidigt att jag måste sluta slösa pengar på vad jag vill ha och bara köpa vad jag behöver, och när jag väl bestämt mig att jag behövde en energidryck (lol) så fanns inte Relentless Origin som är min favorit så jag köpte en Irn Bru dricka istället. Så när vi kom upp till Per's gav J mig en Origin! :D fick även ett sms på kvällen av Tania som tackade för ett rent och städat hus, det var ju trevligt att de märkte att jag gjort om allt igen..

Idag slapp jag både skjutsa Maia till skolan och gå ut med hundarna. Kev erbjöd sig att göra det för han kände att han behövde komma ut och få lite motion, javisst inga problem för mig sa jag. :P jag åkte och tankade bilen på morgonen och erbjöd mig då att skjutsa Luke eftersom det är typ på vägen. Sen har jag gjort det vanliga och så har jag strykit. Sitter just nu i lekrummet med musik tv på, väntar på att köksgolvet ska torka. Skönt att sitta ner en stund haha. :)

När jag hämtar Maia sen ska vi åka ut till stallet, stackars Blackjack har fått problem med ryggen. :( så vi ska stretcha honom lite och gå en promenad.

Bläh jag är jättetrött!! sov dåligt inatt också. >_<


Sitter på golvet som vanligt. :D

BTW min ipod funkar! :D den var bara HELT urladdad men nu så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0