When there's nothing else to do

Har städat HELA köket nu utom inuti lådor/skåp vilket jag tänkte göra imorgon. Har inte kunnat vara på övervåningen förrän de senaste timmen idag för decorators har hållt på med tapeterna haha så nu har jag äntligen kunnat göra Maia's rum och dammsugit där uppe också. :P har dammat hela nerevåningen (som jag även gjorde i måndags men det hade de ju visst inte märkt), gått ut med hundarna, tvättat, moppat, ja det vanliga plus försökt göra det ännu bättren vanligt, är trööööött haha! tänker åka över till J en sväng ikväll, måste komma iväg lite känner jag.

Mamma: Ja jag vet, det är inte bra alls.. Jobbet känns mer och mer deprimerande för varje dag som går, känner mig som en slav ibland.. Men kommer bara stanna några månader till, började kolla lite på jobb och boende redan igår kväll, eller ja jag kikade faktiskt redan förra veckan och det finns en del häromkring som verkar helt okej.. Måste fixa NI nummer först dock, man måste ha det för att jobba i UK. PUSS

Anonym: Nej tyvärr så har jag inte fått in någon mer kommentar, skriv gärna igen! :) puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman, fixa det där numret direkt !! Kostar det så får jag betala. Du har redan så många tecken på utbrändhet, inte långt kvar till "väggen" och du är bara 20 år !! Du kan inte stanna där i månader med de krav de ställer och de arbetsvillkor du har.

Du ser ju på mig som är utbränd och deprimerad, inte mycket till liv jag har nu.



Jag vill bara ditt bästa gumman, och att du ska ha det bra därborta. Inte att du ska slita sönder dig och gå med depressioner. Då kan du lika bra ta Jamie med dig och flytta hem.:))



Puss

2011-02-16 @ 17:24:08
Postat av: Angelica

Heej! Jasså Reading, det ligger ju åt samma håll som jag jobbar =) Tar tåget mot Reading varje morgon från Paddington! Jag var också aupair en gång i tiden, det är ett bra sätt att komma iväg på och lära sig landet så att säga men jovisst tröttnar man.. Låter som en bra idé att leta ett jobb till sommaren =)

2011-02-16 @ 21:42:34
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0