We can build a new tomorrow today

Resten av dagen har jag fortsatt jobba tills jag slutade runt 7. Då var det dags för mat, fick lax och stirfry med nudlar. Gott vare! :D

Sen har jag bara setat på rummet och tagit det lugnt och lyssnat på musik typ. Försökt ta lite bilder på det jag handlat men det har inte gått så bra eftersom min kamera är sönder så jag får använda antingen mobilen eller laptopen och det är inte det lättaste att ta bilder särskilt med laptopen. :P

Slutade bara med att jag tog fulbilder på mig själv. Ska bli kul när jag kommer till Sverige och hälsar på, kan ta massa fulbilder med syrran. :D

Blah, dumma tankar, far iväg!! lämna mig ifred. varför kommer ni tillbaka igen och igen och igen? låt mig vara! jag vill inte ha er här.. tänker inte låta er dra ner mig igen.

konstigt att allt kan se så olika ut beroende på varifrån man ser det.


Färgerna har blivit helt mongolid också..
Här är ballerina skorna iaf, ljusgrå. :D


Väskan, typ grå/grågrön och svart och lite vitt.
Svårt att ta bild på den, den är rätt stor och "påsig". :P

Nej jag har inte färgat håret rosa. Som sagt webcamen är störd. XD

ska ta och glo film eller nåt.. and cheer up! :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina grejjer du inhandlat, jag vill oxo shoppa där med dig..



Nu får du berätta vad det är för tankar som jagar dig, inte alls bra att grubbla över sånt ensam. Skype idag om det?? Ge en tid på fb åt mig, jag är hemma hela dagen idag. Jag gillar inte att du är därborta och inte mår bra!!



Puss

2011-02-10 @ 07:25:55
Postat av: Sarah

Tack för idag.. Det var skönt att komma hemifrån och spendera tid med bästaste Tiina.

Och dom dära tankarna, vill du prata om dom eller nått helt annat, så finns jag här om du vill prata! xx

2011-02-10 @ 09:03:10
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, tack för igår menade jag.. Lite dagvild jag är ;P Haha. xx

2011-02-10 @ 09:04:13
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: karolina

Min web camera e likadan...jag måste vara noga med ljuset för o få fina bilder med rätt färger...konstgt!! fina grejjer o fiiina tiiina <3 puss o kram

2011-02-10 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0