Long I stood there, wondering, fearing, doubting

Jaha då var det tisdag. Känner mig lite stressad idag för jag råkade sova bort en hel timme på förmiddagen utan att det ens var meningen!! Har problem med period pains, så ont i magen och än värre i ryggen, fattar inte varför jag får så ont i ryggen. Så efter jag börjat med tvätten och dammsugit övervåningen så la jag mig i sängen en stund, tänkte bara försöka sträcka ut ryggen ordentligt, tror ni inte jag somnar och vaknar en timme senare.. :/

Det var skönt att sova lite iaf för jag sov inte så jätte bra inatt, var väl okej men inte mer. Men paniken man kände när man vakna var inte kul. Men ja, har iallafall typ hunnit ifatt med allt nu tror jag, har dammsugit nere också och gått ut med hundarna, fortsatt med tvätten och plockat ur diskmaskinen.

Har även varit en vända till co-op och köpte sushi som jag åt till lunch, något gott. Äter sushi alldeles för sällan! Så köpte jag även 2 Relentless, älska energidryck! :D Hade egentligen tänkt åka in till Wokingham en vända idag men pallar inte eftersom jag sov bort en timme, åker in imorgon eller nåt ist..


det är en KRÅKA på burken! hahah sarah du fattar. :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Att du sov en timma visar att kroppen behövde den vilan.

Ajajaj, du ska vara rädd om ryggen Tiina !! Ryggbesvär har alla i släkten, och när det väl börjar finns ingen ände :( Så ta det onda på allvar, det är en varningssignal att nåt är på gång.

Du borde prata med Tania om det, du har alldeles för mycke arbuppgifter. Det är inte fråga OM ryggen brakar, utan NÄR.

Var försiktig med dig nu ..

2011-02-09 @ 08:15:49
Postat av: Sarah

Haha, det var så klockrent. "Det är en KRÅKA på burken!" Ägheten! :D

2011-02-09 @ 10:33:01
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0