Cause there's nothing else to do

Jaha, var har hänt de senaste dagarna då? I lördags (sist jag skrev) så åkte jag iväg till J. vi tog det lugnt en stund sen begav vi oss mot Sainsbury's. Köpte kyckling, sås, glass, ris och vin. :D

Sen hem till J igen och eftersom vi var ensamma tänkte vi ta tillfället i akt och laga mat, J skulle ju som sagt bjuda. Självklart slutade det med att jag gjorde det mesta av matlagningen, HAHA! men han var upptagen att göra massa småsaker så ja det slutade med att vi gjorde det tillsammans men jag gjorde nog det mesta. XD

Gott blev det iallafall och så käkade vi och glodde sen på film. Såg på Identity som var bra, sen kikade vi på en komedi. Var uppe till typ 3.30 vilket är rätt ovanligt att J kan hålla sig vaken så länge haha. :P på söndagen slöade vi och käka glass och sen fick vi skjuts av Dave hem till Carl där vi hämta upp J's bankkort som han glömt där. Åkte och köpte Relentless sen hem till J's pappas hus.

Där kollade vi på fotbollen Chelsea - Liverpool och ja, haha man fick höra på ett och annat utbrott från J's pappa. :P sen gick vi hem till J igen, käka pizza och chicken wings och glodde på en film sen lite himym och så var det dags för mig att åka hem. Idag har jag jobbat på som vanligt bara typ. Vart och köpt hundmat och tankat bilen, dammsugit, moppat, gått med hundar, tvättat, matat höns, hämtat Maia, som sagt typ det vanliga. :P


Jag har faktiskt städat mitt rum idag! :P

yeyeyeyeyeye

woop woop kommer föresten hem till Sverige en sväng i april!
och Jamie kommer att följa med, ska bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ååååå vad jag längtarrrrrr :)))) Ska bli spännande att träffa Jamie oxo :))



Puss

2011-02-08 @ 07:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0