I don't remember a moment I tried to forget

Lol. Igår skulle jag och Sarah mötas i Wokingham, eller ja jag skulle hoppa på tåget hon satt på. Tror ni inte att jag kliver på tåget innan så fick vänta på henne i Bracknell! XD Perrie kom och mötte mig iaf sen så dök Sarah upp då. :) Jag köpte en flaska rosé och så gick vi hem till Perrie och drack lite och pratade och så kom Dale dit också. Efter ett tag kom även Jamie dit. :) pratade och lyssnade på musik och sjöng och spelade dart till sent på natten. :P så tog vi taxi hem till mig och så hade familjen låst extralåset så vi kom inte in. >_<

Fick smsa Tania och Kevin och de kom och låste upp. :P idag sa Tania att hon trodde vi var hemma redan eftersom bilen var där, därför de hade låst haha. Men så var det ju inte. Idag har iaf jag och Sarah slöat och kollat på Spiderwick. Jag gjorde en smarrig bacon och ägg macka och sen somnade vi när vi kollade på filmen. :P så drog Sarah hem och jag satt och kollade när Luke spelade Black Ops ett tag och så gjorde jag lite sudoku.

Så kom familjen hem och vände typ, de skulle åka och bowla eftersom Maia fyllde i tisdags. Stackars hundarna har inte fått gå ut idag utom i trädgården då och då, så jag tog ut dem på en snabb promenad, bättren inget.. Tycker så synd om dem att de knappt kommer ut på helgerna ibland verkar det som. :/ sen har jag duschat och pratat lite med Sar, nu lyssnar jag på musik.

Ska hem till J ikväll, ska ju bli bjuden på mat, hehe. :D


smile for the camera!

mongolid. :D

dags att sminka sig nu kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0