I don't know if it's worth it anymore

Undra varför man känner sig tröttare när man sover bättre! Vaknade bara typ 2 ggr inatt och ändå kände jag mig supertrött när larmet ringde och jag var tvungen att kliva upp. Sitter här som en zombie och lyssnar på musik, känner att jag måste ta det lugnt en halvtimme innan jag börjar jobba. Tur som är har jag nog inte riktigt lika mycket att göra idag som jag hade igår. Igår var det verkligen non stop jobb typ. :P

I torsdags kom Sarah och hämtade upp mig så åkte vi hem till Perrie. Satt där och pratade och lyssnade på musik och så med han och J och så kom Dale förbi lite, HAHA. oj oj. Igår så skulle jag träffat Jen och Bianca och dem som jag brukade träffa mycket i somras, men det blev inte så. Åkte till J och käkade lite chinese istället och glodde på film, Frankenstein. :D

Denna helg blir nog rätt lugn. Pub med Sarah och kanske fler ikväll, imorgon ska visst J bjuda på mat. :D spännande. :P

Kommentarer
Postat av: mamma



Jag sitter på "jobbet" och surfar, ganska slött. Det var snöoväder och såååå jobbigt att köra. Så ska jag hem oxo :/

Nästa vecka ska jag vara här mer timmar, börja bygga mitt nya CV.

I helgen ska jag bara ta det lugnt, kanske åka till Åsby och fika :)



Ha en riktigt trevlig helg gumman <3 Puss

2011-02-04 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0