They call him whitey the white boy

Oooh är helt propp mätt. Vi åt typ som brunch idag, eller ja, halv engelsk frukost kan man väl säga, vid kl 11. Barnen har ju lov, det är half term, så de är lediga denna vecka. :) Iaf, jag åt både scrambled eggs, bacon, sausage och toast och kära värld vad mätt jag är fortfarande. :P

Ska snart ut med hundarna och ska dra med mig ungarna ut också. :) vädret är inte kul idag, typ halvregnigt och grått.

I lördags såg vi inte Luna Rai, vi drack lite hos J sen drog vi till en pub och mötte upp folket som var där för Matt's födelsedag. Var där ett tag och sen gick vi hem till Mike och fortsatte där ett tag. Skum kväll måste jag säga. Deras stackars hamster hade dött också men den var gammal så. :(

Nej nu ska vi ut i tråkvädret, skriver kanske mer sen. :P

Kommentarer
Postat av: mamma

O fyfaan vad gott !!!

Puss

2011-02-21 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0