Such a lonely day, and it's mine

Idag har jag skjutsat Maia till skolan, dammsugit, bytt barnens sänglakan, tvättat och städat lite i köket sen tog jag tåget in till Reading där jag mötte Sarah. :) Vi gick runt lite i affärer, jag försökte hitta nåt till J till alla hjärtans dag.. OMG vad saker det finns!! eller ja, mest kort och nallar men verkligen i alla dess former, färger och storlekar. Fikade på Costa, mys.

Så gick vi till Boots och jag köpte lite smink då typ allt mitt är slut och sen till Primark där Sar köpte solglasögon (lyxen åker ju till Bali och Kuala Lumpur nästa vecka!!) och jag köpte en handväska då min är på gränsen till att falla ihop, ett par tights då jag gjort hål på mina nya och så ett par billiga ballerina skor. För mig gick det på £11 så det blev ju billigt och bra men nu är det ändå köpstopp för mig fram till helgen.

Tråkigt att vara så fattig. :( men men, så är det, får ju iallafall nånting varje vecka så det är ju bra. :P och slipper betala boende/mat annars skulle jag ju inte ens överleva haha!

Sen åkte jag hem till Crowthorne och Sarah hem till Tilehurst, så har jag fortsatt städningen. Har dammat typ överallt och gått ut med hundarna och gjort rent hos hönsen, de har börjat lägga ägg nu igen föresten! :P nu ska jag fortsätta med tvätten. ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0