Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Igår var trevligt! :D jag och Sarah satt och lyssnade på musik tv och jag drack några cider, hon lite vin och vi pratade och pratade till långt inpå natten. :P

Idag har vi inte gjort så mkt, sovit, ätit frukost, pratat, halvt kollat på film, sen skjutsade Sarah hem mig och vi drack en kopp tea och lyssna på musik igen. :) kommer sakna dig när du åker till Bali/Kuala Lumpur i veckan!! :( 2 veckor utan Sarah, hur ska det gå. :P

Nej nu ska jag dra iväg till J. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer sakna dig med.. Hoppas att du inte hinner glömma mig innan jag kommer tillbaka. I'll kick your arse if you do :P

2011-02-14 @ 22:44:57
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0