It's a cold and it's a broken hallelujah

Usch. Känner verkligen att idag är ingen jobbar dag. Dessutom regnar det och jag vill inte gå med hundarna i regnet, hoppas på att det ska sluta snart. :( så idag tar jag det lite chill.. Gör bara det som behövs och så gör jag resten imorgon..

Känner mig bara inte på topp idag.. kan lika gärna göra allt extra noga imorgon inför helgen åt dem, och som sagt bara göra det jag måste idag.. dammsuga köket, gå med hundarna, diskmaskin, allmänt kolla så det inte ser alltför illa ut.. sen ska jag laga mat idag.. korv och potatismos. potatismos blir gott iaf, är inte helsåld på korven här men de duger! :D


Sage håller mig sällis, tycker inte om regnet han heller.. :P
Egentligen får han ju inte vara här uppe men jag brukar låta
han komma in till mig ibland, tycker synd om han när jag
hör att han följer efter och sitter utanför min dörr..

Kommentarer
Postat av: mamma

Nee, man kan inte vara på topp varenda dag. Ibland måste man få vara låg oxo.

Gör bara det viktigaste som nödvändigt måste göras, resten får släpa efter. Nu menar jag VARJE dag. Kanske bra du gör så, kanske de fattar du har för många arb.uppgifter.

Den söta lilla kissen ger dig tröst iallafall, snäll du är som tar med han på rummet.

Puss

2011-02-11 @ 07:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0