Ignorance is your new best friend

Blääh. Har druckit för mycket mjölk igen. >_< jätte ont i magen. Tror det är speciellt när jag dricker full fat milk som jag får så ont. :( vi har nämligen slut på "mellan" mjölken så tog ett halvt glas av barnens vanliga mjölk och så fick jag ont igen. :S

jaja. Har inte hunnit med så jättemycket än så länge, bara städat upp i köket och börjat med tvätten och de. Var tvungen att lägga mig ner en stund när jag hade lämnat Maia tack vare magen. Jag börjar väl inte bli laktosintolerant eller nåt? :S

Just nu hör jag hur de testar larmen på Broadmoor mental hospital som ligger här i Crowthorne. De testar larmet varje måndag kl 10. Varje måndag kl 10 måste jag kolla på tid och dag haha, blir alltid lika nervös. :P men tänk om en fånge skulle rymma just kl 10 en måndag då? Hur vet man då att det är på riktigt? :P finns läskigt folk instängda där ju. Åkte föresten förbi Broadmoor häromdagen när jag åkte fel när jag skulle hem till Carl, och jag får alltid den där "wow" känslan när jag åker förbi. Stora, tjocka murar, taggtråd, kameror överallt. XD

Jaja. Idag ska jag sova hos Jamie, han ska laga mat eftersom det är alla hjärtans dag och familjen är snäll och låter mig börja lite senare imorgon, så åker väl hem runt lunch eller nå. :)

Happy Valentines Day Everyone! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kunde blandat mjölken med vatten, då blir det mellanmjölk. Din mage tål nog bara Svensk Mjölk, hahaha. Nee, men det kan vara så att du inte tål den feta mjölken, prova nån dag igen och se.



Bjuuuhh vad läbbigt att ha ett sånt ställe så nära, huuu.



Ha en riktigt romantisk och mysig kväll med Jamie.



Puss

2011-02-14 @ 17:32:59
Postat av: Sarah

Vi måste åka förbi och kolla in Broadmoor nån gång. xx

2011-02-14 @ 22:47:47
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0