How do you know when enough is enough?

Just ja, skulle ju berätta om helgen! :P på fredagen tog jag tåget in till Reading och till Sarah. Vi gjorde oss iordning och drack disaronno and coke vilket var mega smarrigt! :D

Åkte in till Reading och mötte Kelly, Merche, Christina och hennes kille. Drack en pitcher blue lagoon på Monks sen gick jag och Sar till Walkabout, eller ska jag säga ramlade dit, du vet vad jag menar Sar! bless! :D drack lite till och dansade, dansade som bara den. :) sen kom Per och Emily och deras kompisar dit så snackade med dem och så ett tag och sen fortsatte jag och Sarah till Q.

Det var livat som vanligt, smockat på dansgolvet vilket irriterade mig lite efter ett tag. :P drog hem skapligt tidigt faktiskt och så käkade jag en breadroll med skagen ost, mums!

på lördagen vaknade vi och jag var hungrig som vanligt. Men det öppna inte förrän 12 så fick vänta, men sen fick jag till slut mina hot chicken wings från chip shopen. :D så chillade vi och kollade på film och på kvällen begav vi oss till Bracknell.

Träffade J en stund på the Manor sen gick jag och Sarah till the Bridge där Phil, Marcus, Andy, Amy, James, Claire och en till tjej var. :) satt och prata och hade strongbow black till typ 00.45 (puben stängde egentligen 00 tror jag haha) och så tog jag och Sarah taxi hem till mig i Crowthorne. Fick sms av familjen att de glömt nycklarna hemma haha, de var hos deras kompis på middag, så la ut nycklarna åt dem. :P btw, R är en omogen idiot som jag inte förstår hur människan tänker. :@

Söndagen bestod av slöande, kolla på musik tv och vanlig tv och käka lite chippe. :D jag och Sarah skjutsade också Luke och Kevin till fotbollen, Kevin har ju opererat armen så kan inte köra. Vid 14.20 åkte Sar hem och jag tog ut hundarna en sväng, tyckte så synd om dem som inte fått komma ut. Så ja, det var den helgen det!

Ännu en crazy-night-out-with-Tiina-and-Sarah i fredags, seriöst, till och med Sarah har blåmärken och grejer HAHA oftast bara jag som får det ju. :P på tal om det har jag inte fått mycket blåmärken alls på sistone! bara små. utom just nu för i söndags åkte jag till Carl och hämtade upp J och jag tankade bilen innan. Slog i röven i bilen och har nu ett enormt, mörkt, blålila blåmärke på skinkan. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0