Did you forget to take your meds?

Hejsan!

har varit lite dålig på att skriva på sistone, sorry about that. ^_^ har varit lite krasslig med ont i ryggen och ont i huvudet förra veckan. I fredags var jag och J förbi Mike och Vicky, så kom även Ben dit en stund. I lördags tog vi det bara lugnt, glodde på filmer och chillade, och jag kan nu säga att jag har sett alla Starwars filmerna! De var faktiskt bra. :P

Igår kollade vi på "the prophecy" triologin, den var väldigt bra den med. :) sen fick jag sms av Kevin som undra om jag var nära Crowthorne, Tom (hunden) hade nämligen rymt och någon hade hittat honom och familjen var iväg på häst show. Så jag och Jamie begav oss till Crowthorne och hämtade dummingen, lämnade han och matade djuren sen drog vi över till Carl en stund. :) så skjutsa jag hem J och så åkte jag hem och duscha och chilla, åt mat med familjen och började sen kolla på Inception men blev trött så ska kolla klart på den idag. :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja fyyy på dig, jag tänkte påminna dig på fb att du glömt bloggen, hahaha.



Jösses vad ni orkar kolla på filmer, lessnar ni inte??



Jag är dödssjuk och ingen tar hand om mig :`( Snart kommer iallafall pappis hem .. men han ska ju till tjejerna i lagårn :/



Puss

2011-02-28 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0