Cause I want you too

Är typ lite som barnvakt ikväll. Men bara nån timme. :) och bara åt Mais. Tania följde med Luke och kollar på fotbollen, han trivs inte i sitt lag och så, så de funderar på att byta lag.

När jag slutar ska jag åka över till J. Blir nog bara att chilla och glo nån film. :)

Imorgon ska jag och Sarah ha musik-film-vin-prat-mys-kväll hos henne typ. :D ser fram emot det, alltid kul att umgås med Sar! på lördag kvällen blir det att vara med J igen. :P Har fan inte råd att gå ut eller nåt. :P men det är nice med lugna helger med ibland. :D

Just nu sitter jag i lekrummet med Maia, hon spelar Sims och jag lyssnar på musik.


wooh..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ååå vad mysigt det låter, en helkväll med bara er 2 :)) Nee man måste inte "gå ut" varje helg, ibland är det skönt att bara vara och mysa med sin bästis. Ta igen sig efter en tuff jobbvecka.

Jag önskar er en riktigt trevlig kväll och helg.

Puss å kram

2011-02-11 @ 07:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0