A warning to the people, the good and the evil

Blaaah. Somnade tidigt igår, strax före midnatt och sov faktiskt väldigt bra. Riktigt skönt. :) Vaknade bara ett fåtal gånger, sista gången jag vaknade var 6.49 och mitt alarm ringer ju 6.50. Trög som man är vände jag mig om och försökte somna om innan klockan ringde ändå, HAHA! :D fail.

Tack mamma och Sarah att ni finns. Uppskattar verkligen att jag kan prata med er. Men just nu känns det som att jag behöver bearbeta detta på egen hand, det är egentligen ingenting, och det är mer känslor än tankar så jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna förklara. Men jag säger till om jag vill prata om det. Tack för att ni finns. <3

Dricker just en kopp tea i en av våra Jamie Oliver muggar. Älskar dessa muggar, de är bra form, storlek och texterna på dem är lite kul! :D tänkte ta det lugnt fram till 10-10.30 innan jag kör igång med städningen idag. Känner att det behövs. :P

blir typ bara ego bildeeeer nu eftersom min kamera är trasig. >_<


torsdag idag, yay!

Lyssnar på musik..

Älskar min 30STM t-shirt men den har krympt lite i tvätten! >_<

Gotta love the Jamie Oliver mugs! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag blir glad att du sovit skapligt inatt. Sömnen är så viktig. Skulle önska du hann sova 1 tim under dagarna oxo. Jag tycker fortfarande att du har alldeles för många arb.uppgifter i hemmet där. Du är ju mer hushållerska än "nanny". Du sliter ut dig, och får inte ens betalt tillräckligt för det :((



Jättebra att du bearbetar det du känner och tänker. Men kör du fast måste du säga till. Bara det känslomässiga gör att man blir helt slut oxo. Jag är glad att du har Sarah därborta du känner tillit för och kan prata med. Kanske gråta hos oxo när det känns tungt. Och du vet var jag finns, alltid redo att lyssna och försöka hjälpa.



Fortsätt med dina egobilder du, jag gillar att se dig :)))

Massa pussar och kramar

2011-02-10 @ 11:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0