A promise that I could not make

Segheten. Är helt slö. Har iaf hunnit ikapp med det mesta från igår, nu återstår bara strykningen. :P har dammsugit hela huset, moppat köket, tvättat, städat köket, gjort diskmaskin (den är i full gång nu måste komma ihåg att tömma den sen också! :P) varit ute med hundarna och lagt ut kläder.

Vad skönt med fredag. Funderar på om jag ska ta tåget eller bilen till Sarah sen. Blir nog tåget. Vet inte om jag har tillräckligt med bensin i bilen och har som vanligt inte mkt pengar. :P

Igår när jag åkte till J beklagade jag mig en del, för som ni kanske märkte hade jag en inte jättebra dag utan kände mig seg och trött och så. Så jag berättade att jag var trött på jobbet och att bo där jag jobbar, aldrig veta när jag slutar osv och då sa han att han ska hjälpa mig hitta ett nytt jobb till sommaren, har ju berättat för han att jag tänkt byta till sommaren.. söt han är. :)

så lärde jag han lite basics i svenska, han vill lära sig några enkla fraser eftersom han ska med mig hem i april, haha det är så kul när engelska människor försöker prata svenska. :D


Kommentarer
Postat av: mamma

VAAHH ???? Måste du tanka bilfan för egna pengar oxo ??? Herreguuu .......

Snällt av Jamie att hjälpa dig, men du måste ju ha boende oxo :/

Kramis

2011-02-11 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0