A part of me is empty, in emptiness I stand

Halloooo.

Igår var det ju tänkt att jag och J skulle gå på bio och trycka i oss massa godis och biopopcorn. Det slutade med att vi åkte till Sainsbury's, köpte en hög DVD'er, godis, doritos, lite alkohol till idag och åkte förbi KFC på hemvägen och hade en riktig moffar film kväll. :P fast vi har massor med moff kvar så det kan vi äta idag eller imorgon.

Imorse lyssna vi på musik och tog det lugnt och J övade en gång med gitarren sen skjutsa jag han till station, han skulle till music college (han åker dit några timmar varje lördag). :P så åkte jag hem. Har kollat till hönsen och hundarna och sen öppnat ett paket jag fick av mamma, MASSA smått och gott däri, blev super glad! :) har redan tryckt i mig lite lakrits, en mugg oboy och en macka med räkost på. :P

Sen har jag lyssnat på musik, slöat, gjort lite sudoku, msnat och duschat. Luna Rai spelar på puben där vid J ikväll, skulle verkligen vilja se dem men vet inte om vi hinner eftersom vi ska iväg till Matt's födelsedags grejs. :/ James sa att de börjar inte spela förrän ca 10.30pm heller. men får se hur det blir. :)


massa svenskt! TACK <3

happyface

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh guuuu vad ni moffat, och en massa KFC oxo, GE MIG !! Det är så kul att skicka grejer jag vet du gillar och saknar därborta. Synd bara att porto är så dyrt, vill skicka massa mera. Men du får passa på att moffa hemma sen :))

Låter som ni ska ha en trevlig kväll, det gör mig glad.

Ha det så bra tultan, ta hand om dig. PUSS <3

2011-02-19 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0