We'll just move on, shame that some people won't

Back in England efter jul i Sverige. Var trevligt att träffa alla. Juldagen var kul till en viss del, lite drygt för jag glömmer bort hur typiskt "svenska" vissa är. Det är inget fel med det, synd bara för Jamie tycker jag, framförallt onödigt. Men det var flera saker som kunde gjorts bättre, från alla håll, ja även mitt. Men men, hade iallafall en bra tid i Sverige, som sagt, skönt att träffa folk, äta gott, shoppa lite. Skriver mer en annan gång.

Idag har jag jobbat, snart ska vi åka och hämta Carl så blir vi här ikväll. Imorgon är det nyårsafton så det blir att gå till the Agincourt och se Skindred, eldätare och burlesque dancers.

Nytt år, nya möjligheter, eller hur var det nu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0