That would be the best therapy for me

Då var denna helg avklarad, som vanligt har tiden gått alldeles för fort! Men just nu vill jag ändå att tiden ska gå fort så det blir torsdag och vi beger oss mot Sverige. :) Ska ta tåget från Bracknell klockan 7 på morgonen!

I fredags åkte jag in till Reading, hade en sån jäkla otur först, såg tåget komma och SPRANG över perrongen och när jag var på väg ner för trappen på andra sidan var det en massa folk som klivit av tåget och var påväg uppför trappen. Jag försökte sicksacka mig genom strömmen, kom ner och bankade på "öppna" knappen på dörren men självklart var det försent så dörrarna inte öppnades.. Nästa tåg var 30 min senare men så blev det försenat också så jag tänkte gå till the Goose och ta en cider medan jag väntade. Då dög inte mitt svenska körkort som ID utan de tar bara engelska körkort nu. HUR diskriminerande!?

Iallafall, gick och väntade på tåget i kylan och kom slutligen iväg. Gick till the Hope Tap och mötte upp Sarah och två till. Beställde lite dricka och vi satt och pratade. Så kom Allison och Mie och nån till och de två andra drog. Var kvar på puben en stund sen gick vi till Walkabout. Det var lite halvdött och musiken var inte lika bra som förr, visserligen var det en annan DJ. Jag skulle egentligen åkt sista tåget hem men det bestämdes att jag skulle sova kvar hos Sarah en sista gång. Så kom Ian dit och vi var kvar ett tag, sen mötte vi upp Fiona och gick till Purple Turtle. Var där resten av kvällen, hade jätte kul. Kommer sakna Sarah så grymt. :( men ska eventuellt se henne den 28e i Sverige. :) Så åkte vi hem (köpte med hotwings på vägen). På lördagen var man hängig, stackars Sarah var till och med värre än mig.

Begav mig hemåt efter lunch och tog det lugnt med Jamie innan vi gjorde oss redo för hans work christmas dinner. Det var på Blue Mountain, jätte fancy!! Kände mig lite vilse och bortkommen, jag är ju inte ett dugg fancy, haha! :P det var trevligt iallafall, god mat, jag åt rökt lax som starter, beef som main och almond tarte som efterrätt. Det var underhållning (en kille som klättrade igenom ett vanligt tennisracket, såg helt sjukt ut, sen svalde han ett svärd. Limbo var det också, Jamie var med och kom 3a av typ 25 pers haha! Duktig. :D

Idag har vi bara slöat och återhämtat oss, städat och fixat lite. Just nu kollar jag på Charlie and the chocolate factory och Jamie spelar gitarr. :)


Allison och Sarah


Haha, Sarah-och-Tiina-humor!


Mie, jag och Sarah


Knasig bild


HAHA!


Fiona, Ian och Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0