Pretty sure isn't very scientific

God afton kära läsare, hoppas allt är bra med er! Själv är jag utmattad efter en lång, hektisk dag på jobbet. Imorgon måste jag även jobba över för det ska vara ett boardmeeting så de behöver någon i receptionen lite längre. Får dock ta ut övertiden någon dag nästa vecka, tror det får bli onsdag, dagen före SVERIGE RESA! :)

Ser fram emot att få komma hem lite, ska bli så skönt och mysigt att få träffa familjen och vänner. :) Göra massa kul, äta massa gott, monga lite grann! :D ser till och med fram emot att se Köping! :P hoppas på att det ska komma lite snö innan vi åker hem bara, så typiskt att nu i år när Jamie följer med till Sverige så är det knappt nån snö (det som föll förra veckan kommer nog hunnit smälta bort) men jag hoppas det ska hinna komma nytt! :P

Är fortfarande förkyld, hostar och snorar, suck. Men det är bättre än förra veckan/helgen iaf! :) ska nog snart skypa med min bedårande syster Marina, wihoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0