I appreciate everything you do for me

Igår fick vi hem en leverans från Totally Swedish som mamma skickat. En massa svenska godheter, bland annat julsaker som julmust, pepparkakor, lussebullar, julknäcke och risgrynsgröt! Mums! <3 Tack kära mamma!

Måste säga att leveransen var väldigt bra, sakerna var uppdelade i tre kartonger så att inget krossades, kylvarorna i en av dem och de var även i en vadderad kylpåse så det var fortfarande kallt! :) Ni skulle sett mitt enorma smile när jag öppnade paketen!

Fick verkligen lov och behärska mig för att inte öppna saker, utan klarade (knappt!) att vänta tills Jamie kom hem och så fikade vi svensk julfika. :) myyys!

Tack igen kära mamma! <3


En massa mumsigt! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Varsågod älskade Tiina <3

Lite svensk julmys måste du ju få därborta :) Det glädjer mig att du blev så glad ..

Kanonbra förpackat måste jag säga, och vet du-denna leverans är ju den enda som funkat helt utan nåt strul, som det varit med de andra :D ..

Jag kommer definitivt att göra det igen !!



Så du palla att vänta, det måste varit tufft, haha .. Vad tyckte Jamie om det, var det gott ??



PUSS <3

2011-12-08 @ 07:16:00
Postat av: Tiina

Jaa! :D Ja det funkade verkligen bra måste jag säga. :)



Han tyckte också om det men han var konstigt nog inte alls så uppspelt som jag över de svenska godheterna, HAHA! Dessutom gillar han inte julmust (han kom ihåg att vi alla tvingade i han påskmust men han vågade väl inte säga nåt då, stackarn!) så dem får jag ha alldeles för mig själv! :)

2011-12-08 @ 09:40:51
URL: http://scraaat.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Åh vad lyxigt! :)

2011-12-09 @ 09:48:26
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0