And there was nothing left to do

Då var tisdag snart över, skönt! Tisdag känns alltid som den längsta dagen i veckan. På måndag är man trots allt lite utvilad från helgen, onsdag är halvvecka och det är ju även "lill lördag" vilket Lewis alltid retar mig för haha, de förstår inte vad som menas med lill lördag här! :P torsdag är nära på fredag och fredag är sista dagen inför helgen! :) och så är ju då tisdag där, mitt i allt och bara är. :P

Jaja, nog om det. Jag var i reception hela dagen igen, känns konstigt att inte göra någon filing över huvud taget. :P fick hem brevet om förändringen av arbetstid idag också, känns skönt att ha det i skrift.

Har just ätit stuvad dillpotatis och fisk, mums vad gott det var! Första gången jag testade göra stuvad potatis och det blev riktigt lyckat, tror att Jamie gillade det också. :) Nu ska jag skypa lite med min kära mami, ska bli skoj! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0