A lot of talking about random stuff

Då var det söndag igen, gu vad tiden går fort! I fredags var jag ledig så jag tog tillfället i akt och körde till Reading och träffade Sarah. :) Vi satt mest och pratade, Craig och Christine var även där och så lilla Charlotte som är ca 3 veckor. Liiiten bebis! :P Käkade lite lunch och sånt och så fick jag ta med mig hem lite grejer som Sarah inte tar med sig till Sverige. Hon ska ju flytta hem, åker hem till jul och stannar sen i Sverige. :( kommer sakna henne massor. Ska ses när jag och J är i Sverige över jul, sen tycker jag minsann att hon kan komma och hälsa på oss och som sagt jag henne när jag åker över till Sverige! :) Vi har varit med om så grymt mycket tillsammans, sjuka, roliga, galna, tråkiga saker, verkligen allt möjligt. Saker som finns med mig jämt. :) Nästa helg blir det leaving drinks för Sarah. Nu har vi känt varandra i två år, galet hur fort tiden går och hur mycket vi har hunnit med att göra och uppleva ihop! :D kommer bli väldigt tomt utan dig Sar.

Åkte sen hemåt och var fast i rusningstrafiken i Reading ett tag, tog mig lite över en timme att komma hem jämfört med 20 min att åka dit på morgonen. :P Så kom Jamie hem och vi chillade bara, han spelade lite PS3. Så smsade jag med Kat en stund och vi bestämde oss för att ses, det var trevligt. :)

På lördagen var det lugnt, Jamie åkte till college och jag gick till banken och lite så. När jag kom hem kikade jag runt på internet, kollade på resor (jag och J har tänkt åka på semester nånstans nästa höst, först tänkte vi Egypten men det blir nog lite dyrt just nu så vi tar nåt lite mindre till att börja med haha) och på ödlor, jag vill ha en ödla! :D synd man inte får ha husdjur här. Sen kom J hem och vi käkade lite god mat och glodde på Angel och drack ett par Kopparbergs. :)

Nu är det som sagt söndag, J var tvungen att gå in och jobba lite så jag är ensam hemma nu, ska snart röra mig mot Tesco. Behöver inhandla lite bröd, ost och sånt där plus att de har Jack Daniels på erbjudande, bara £15/flaska så vi tjänar in en hel del på att köpa ett par nu! :D JD och cola är nämligen Jamie's favoritdryck när man ska ut och även jag gillar det. Trodde aldrig jag skulle säga att jag gillar whisky but it's grown on me och nu tycker även jag om det. :P

Hoppas ni alla haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer sakna dig med! Vi får se till att träffas så ofta vi bara kan även om det är ett stooooort hav som skiljer oss åt ;) De här två åren jag har känt dig har vart de bästa åren i mitt liv. Du är en av mina bästa kompisar och du har fått mig att må bra i mig själv. Love you hun <3

2011-12-11 @ 16:29:01
URL: http://missbergman.blogg.se/
Postat av: mamma

Men herreguuu vad tråkigt att Sarah inte kommer finnas där :( Ni vet ju båda vilken trygghet det varit för mig att ni har varann där .. Men självklart ska hon göra det hon vill och jag önskar inget annat än att hon får det bra :) Å kanske ser vi dig stumpan hemma liiite oftare :))



För övrigt har min helg varit skitjobbig, fick ju inte loss medicinen, så jag har mest legat och surat och haft sååå ont ;( Men imorron får jag det, så det ska väl räta opp sig, hoppas vi.



Ha en bra vecka stumpan. Massa kramar från oss <3

2011-12-12 @ 07:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0