You're stuck with me now babes

Okej. Nu är det söndag eftermiddag/kväll och jag ska inte åka till huset. Konstigt! :P Jag bor här nu. I vår söta lilla lägenhet. Vi har köpt en ny garderob sak som är större och har några hyllor i, vilket är bra för med mina kläder också skulle den andra ha svämmats över. :P

Flytten gick bra, har som sagt inte så mycket saker här i England så det räckte med en vända med bilen, jag bad James skjutsa mig och det gjorde han. Jamie och Rhys mötte mig och hjälpte mig bära upp påsar/väskor och det var det. Tur som var kom jag hit i precis bra timing! Jamie och Rhys höll på att sätta ihop nya garderoben och hade inte kollat särskilt noga på anvisningarna. :P Så jag fick snällt be dem att skruva isär var de satt ihop och börja om för det var helt fel! hahaha. Vi fick ihop det till slut iaf. Så käkade vi lite pizza till lunch och sen kom Loretta, Barry och Dale över en snabbis.

Jag packade upp mina saker och så, sen kom Andy (J's pappa) över och hjälpte oss få upp spegelskåpet i badrummet då vi misslyckades totalt i torsdags. Sen drog han och Rhys och jag och Jamie tog oss en varsin whisky + cola och bara tog det lugnt. Senare kom Carl och Stuart förbi och vi pratade en massa och drack lite.

På lördagen var det rätt lugnt, J fixade frukost åt oss och senare kom Dale förbi och vi kollade på fotboll. Så kom Sarah över också och vi åt fajitas och kollade på Green Hornet. :) drack lite vin och pratade, sen drog Dale och Perrie kom upp istället.. Ja vad ska man säga. :P

Slutligen gick Perrie och sen åkte Sarah hem och vi gick och la oss. Idag har vi varit in till stan och jag köpte ett par finare byxor jag kan ha på arbetsintervjuer/när jag lämnar cvn. Kläderna betyder mycket här. Så köpte vi lite spel och filmer också.

Just nu är Dale här igen och vi har kikat på lite mer fotboll och ska nog snart laga lite mat. :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ååå vad det låter bra alltihopa det dära gumman :) .. Det var skönt att prata med dig igår och att se dig .. Ha det bra nu och lycka till med jobbsökeriet.

Puss

2011-08-22 @ 07:55:01
Postat av: Elin

Hej! Såg att du hade läst min blogg. Hur hittade du den? (lite nyfiken bara :P) Just nu bor jag med min pojkväns familj, utanför Reading. Men om två veckor flyttar vi till våran lägenhet i london. Var bor du?

Förstod att du ockå varit au pair? Vad ska du göra nu? Kram

2011-08-22 @ 14:37:14
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Lycka till med jobbsökandet, hoppas du hittar nåt du gillar! Lämna många cv:n och gå på många intervjuer så kan du välja och vraka sen när the offers börjar hagla in ;)

2011-08-23 @ 08:44:42
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0