You know that you'll always be here

Ahh har haft en lång dag igen men det har varit helt okej. Tania's kompis pojke kom hit imorse (han var även här igår). Jag och Maia åkte till stallet och fixade och det spöregna verkligen, snacka om att det öste ner!! Så vi tänkte, nej inte tänker vi ta ut Willow 30 min nu utan spar det till eftermiddagen.

Fixade allt annat och åkte och hämta upp Luke och Alex (kompisens pojke) från huset och åkte till Blockbusters i Sandhurst. Hyrde två filmer (killarna valde en, jag och Maia valde en) och så hem. Lagade lunch, blev enkelt med fryspizza och minitomater. Så kollade killarna på sin film i lekrummet medan jag och Maia kollade på Narnia 3 i vardagsrummet, Blu ray med HD bild, as nice! :D

Käkade lite popcorn också vilket var as gott. Sen fortsatte jag med städning osv ett tag innan Alex blev hämtad, efter det drog jag och Maia till stallet och hon red Willow och så hem och fortsätta städa lite och fixa.

Till slut så slutade jag och har typ setat uppe på rummet och läst sen dess.


Me and my mami när hon hälsade på. :)
Jag saknar dig, hoppas du mår bättre snart så vi kan skypa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0