What is really going on, I want to know

Sluuutheten. Tar en liten paus nu såhär efter lunch. Har ju städat, tvättat, gjort hästar, gått hundar osv som vanligt och ja, på sistone har det känts som att det är så mycket mer än vanligt. Iofs är det ju det eftersom James har bott hemma ett tag nu. Så nu gör jag allt åt en 5personsfamilj (6 om man räknar med mig).

Imorse fick jag även skjutsa James till jobbet. Men vi har gjort en liten deal om eftermiddagen, han ska till gymmet efter jobbet och sen hämtar jag honom vid 6 så kan jag sluta lite tidigare för familjen ska iväg till vänner på en bbq ändå. Det blir nice att få sluta lite tidigt. :)

Igår läste jag klart min bok, den slutade ungefär som jag trodde. Dags att börja på nästa då. :P nej om jag skulle ta och fixa klart i mitt rum (onsdag är min byta lakan dag för barnen och mig, dock gör jag min varannan vecka då jag inte tycker det behövs oftare egentligen om man inte spiller nåt eller så men barnens får jag göra veckovis).

16 dagar till flytt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ju sanslöst, att inte en 21 åring kan ta reda på nånting man bara baxnar . Så skööönt att du snart slipper det där slaveriet. Hoppas du hittar nåt bra att jobba med sen, vad som helst är nästan bättre än det du har nu .. elle mjaahh kanske inte gatusopare eller toatvättare dårå :/



Puss

2011-08-03 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0