I think this one might be a two man job

Igår kväll var trevligt! J kom hem från jobbet och var lite irriterad för det är en person där som, ja inte borde vara där. Men så fixade vi oss lite och gick till Weathervane och mötte på Amy, James, Jack, Jade, Dan och Imogen. :) Drack lite vin medan vi väntade på bordet, var en ganska lång väntan och vi fick lov och beställa in en flaska till när vi väl blev suttna. Det var all-you-can-eat-curry-night för bara £5.99/st och vi käkade och käkade. :P Gott var det, jag var lite skeptisk först men det var faktiskt bra.

Så promenerade vi till bion, det fanns bara 5 platser lediga i rad på visningen kl 20.30 så vi fick lov att vänta till 21.30 visningen. Gick in till Hollywood Bowl och väntade, satt och pratade och så. Sen var det dags för filmen och kära nån vad rolig den var! :D

Precis som i tv serien så var det löjligt, dumt, sjukt, roligt, sex, kärlek, fylla, hat och ja, opassande. :P Så himla kul, som så många har sagt - 90 minuter av skratt rakt igenom! :)

Idag önskar jag att jag hade druckit lite mindre vin för jag har lite skallbank, men det är fredag och vi har en lång helg eftersom det är Bank Holiday på måndag, wihoo!! :D


Asrolig film, rekommenderar den till alla som kan ta löjlig brittisk humor!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är väll aldrig jättelätt att få jobb, speciellt inte nu när alla fortfarande återhämtar sig efter ekonomiska kriser osv. Men det verkar ändå finnas en del, så jag tror nog att det ska gå :) är det nått speciellt du söker? Cafér, butiker och liknande? Ja, min pojkvän är också brittisk :)

2011-08-26 @ 14:17:34
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Haha ja visst var det lustigt! Det är säkert ett sånt där mass-mail som går ut samma till alla, men det blev så dumt i sammanhanget! xD

2011-08-26 @ 14:36:53
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0