It is bittersweet, it really is

4 more sleeps! can't wait.

Känns som om tiden går i slowmotion, men ändå så fort. 4 dagar kvar! Känns lite sjukt men så himla bra. Jag är så klar med att vara au pair om man nu ens kan kalla det jag gör "au pair". Ska bli så skönt att komma härifrån. Som folk så är familjen som sagt trevliga, så jag kommer att sakna den biten. Men kan hälsa på dem och bara få känna av den trevliga delen vilket jag inte alls har något emot.

Kommer som sagt att bli jobbigt att säga hejdå till djuren. Som sagt, fina katten Sage. Han har föresten gjort ännu ett framsteg, alltid när jag kommer hem på kvällarna kommer han springande och jamar och möter mig när jag kliver ur bilen och följer med in i huset. :)


Underbara Sam, den unga palominohästen jag ridit. Han som fick mig tillbaka i sadeln efter flera års uppehåll. Snälla, goa, mysiga, ibland halvtokiga Sammy. Men Mel har fått mig att lova att hälsa på både dem och Sam, nåt jag definitivt tänker göra. :D


Tom och Issy, det knäppa, goa, jobbiga hundparet. Så många timmar vi gått på promenader, så mycket gos, även en del skäll, haha allt hår jag borstade ur dem när de fällde som värst.


Willow, hopponnyn som tyvärr bröt benet för tre månader sen men är påväg tillbaka. Mysiga, fina Willow som både till färg och sätt påminner mig om Design, min förra ponny.


Blackjack, Maia's svarta lilla b-ponny som skulle göra i princip allt för henne. Vi har haft våra duster, särskilt när det gäller att gå ut/in från hagen. Men han är allt bra söt den där Mr B.


Till och med hönsen, som fått mig att skratta flera gånger. Och som Sarah är livrädd för. ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, konstigt att man är rädd för dom där fjädrade sakerna. Dom är ju svinläskiga när dom står vid dörrarna och stirrar in genom glaset. Usch, äckliga fåglar!

2011-08-16 @ 11:19:42
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0