Things could have been so different

Äntligen kväll. Trodde inte jag kunde åka till Jamie ikväll för Tania skulle komma hem sent men hon kom hem i tid ändå. Fast då hade ju jag sagt åt James att han kunde ha bilen om han ville så de spela ju ingen roll, jag blev inne ändå.

Har inte gjort mycket alls, försökt att Skypa med Kennie men det gick typ inte. Min dator frös sig totalt efter ett par minuter och allt försvann. :( det var kul att prata det lilla som hann bli sagt innan det hängde sig iallafall.

Nu ska jag väl glo på HIMYM eller Scrubs sen sova tidigt tror jag. Är trött och sliten och ja... Oglad. Imorgon ska jag ta ungarna till Thorpe Park iallafall. Karuseller, wihoo!! Drygt bara att stå i kö i timmar.


när man kliver in på Thorpe Park.

Kommentarer
Postat av: mamma

Inge vidare bra dag igår asså, hoppas den blir bättre idag.



Kram <3

2011-08-02 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0