There is something about you

Har ni typ sett nåt äckligare? Jag ogillar småkryp, när de växer sig till den här storleken är det ju hur äckligt som helst. Men jag kan inte låta bli att kolla på dem, som den här döda drunknade spindeln som jag och Maia hittade i Willow's vattenhink häromdagen. Samma när jag räddar Jamie från getingar/bin genom att stoppa dem i ett glas och kasta ut dem igen, stackarn han säger alltid typ "stop looking at it just get rid of it!!" eller "chuck it out the window before it goes crazy and gets out!" haha. :P


bläk.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag räddar också småkryp genom att släppa ut dem i ett glas. Och ju större och äckligare de är ju längre och mer noggrant måste jag inspektera!



Sv: Oj, jag går så mycket på känslan när jag lagar mat. Men skär zucchinerna i två delar, skär sedan skåror i dem. På med soja och hackad vitklök. Mycket vitlök ska det vara! Den här gången penslade jag på lite stirfry sås som jag hade kvar från dagen innan och sedan påmed en massa stark parmesan och tjoff in i ugnen. Klart! Enkelt va! :-)

2011-08-16 @ 16:38:05
URL: http://jennyslondon.wordpress.com/
Postat av: marina

TIINA TA BORT DEN DÄR!!!

2011-08-16 @ 19:28:52
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Ewwww mingin'! Vi hade en skitstor spindel i vår gamla lägenhet som bodde där tills jag kunde fånga den. Jag kom inte på idén att ta ett glas, utan försökte locka upp den på en tidning så att jag kunde kasta ut den. Usssccch vad äcklig han var!



Tack! Känns inte som jag dock så får se hur länge det håller i sig :) Corvette är ett varmblod, står i Valskog :)

2011-08-16 @ 19:34:30
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/
Postat av: mamma

uuäckk :(

2011-08-17 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0