It's always nice to get away for a while

Har haft en lång, trevlig helg. Älskar Bank Holiday Weekends när det är röd dag måndag/fredag så man får långhelg. :P Det här var den sista fram tills typ jul dock. :/

I fredags spelade jag och Jamie Starwars på PS3 och drack några glas whisky/cola, bara chillade hemma vilket var trevligt. På lördagen tog vi det rätt lugnt och sen fick vi skjuts av Karen hem till Carl. Där umgicks vi med Carl, Mikey, Claire och Mark. Spelade Ring of Fire och alla blev lite runda under fötterna haha. :P så snackade vi bara och hade det trevligt.

Claire däckade i Carl's systers säng, jag i Carls säng, Carl i soffan på nerevåningen, Mikey på fotöljen och Jamie kom och la sig hos mig medan Mark gick hem. :D hahah, alla var skapligt trötta till slut. På söndagen tog vi det lugnt, hjälpte till att städa lite och tog taxi hem. Klev av vid stan så gick vi och handlade lite på hemvägen.

Resten av dagen/kvällen var lugnt, kollade på fotboll och så kikade Dale förbi en snabbis. Sen lagade vi mat och glodde på tv. Måndagen var som sagt Bank Holiday, så J var ledig. Vi hade en slödag, kollade på Buffy och Angel, städade lägenheten, kollade på lite mer tv, lagade mat (lasagne, blev faktiskt rätt gott!) och sånt. :)

Idag är däremot Jamie på jobbet och han började tidigt dessutom. Själv kollar jag på hemsidor efter jobb som vanligt. Hoppas verkligen på att hitta nånting snart!


Mikey, Jamie, jag och Mark. :P

Jag, Claire, Carl, Mark!

Samma fast med J också. :D

Allahopa. XD

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! Vi flyttar på fredag! :D

Jag ska till Bracknell på torsdag, och träffa min gamla au pair familj, tänkte fråga om du skulle vilja träffas på eftermiddagen? :)

En annan fråga, när du skickar cv'n, vad skriver du i mejlet, eller bifogar du bara cv't?

Om du har lust att träffas kan du ju höra av dig, 07518813199

2011-08-30 @ 19:30:46
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/
Postat av: marina

Tiina ni borde äta lasagnetter det är myyycket godare än lasagne :D

2011-09-06 @ 12:47:42
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0