It is probably just a minor head trauma

Torsdag kväll. Imorgon är det freeedag! Äntligen. :) Imorgon är det en vecka kvar. Känns overkligt och det känns som att det är så nära nu så det blir lite läskigt! Samtidigt som jag gång på gång upplever saker under jobbdagen som gör att jag känner "vad FAN, kan inte tiden gå snabbare så jag slipper den här skiten?!".

Jaja. Snart är det dags vare sig jag är redo för det eller ej. Men mer redo än såhär kan jag nog inte bli om jag ska vara ärlig. Jag är klar med au pair livet och känner att jag kan lägga det bakom mig.

Hoppas på att få napp på något jobb snart bara. :)

Något jag kommer att sakna här, med familjen, är djuren. Det var så himla skönt att komma till en familj som har djur för jag älskar ju djur. Kommer mest av allt att sakna Sage och Sam (som visserligen inte är familjens men jag kom i kontakt med honom genom dem).


My Sagey boy.

Fina Samsy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0