I'm starting to get that Friday feeling

Äntligen freeedaag! Snart är jobbdagen slut också!! Eller egentligen har jag väl slutat nu, ska bara mata hundarna och katten sen är jag heeeelt klar för denna vecka. Nice. Och skönt att få sluta tidigt, alltså åka härifrån tidigt för en gångs skull! :P Kevin jobbar hemifrån, Luke är fortf (eller ja antaglien på väg hem) från Thorpe Park med sina kompisar och Tania och Maia är iväg på häst tävling = jag får sluta tidigt!! :D

Tyvärr får jag inte ha bilen i helgen heller då James behöver den söndag morgon (visserligen kan jag ju ha den idag och imorgon då men känns onödigt att behöva åka hit och lämna den imorgon) men vi har kommit överens om att James ska skjutsa mig hem till Jamie när han kommer tillbaka från gymmet. Han borde komma tillbaka snart, har varit iväg ett tag nu.

Denna helg kommer bli en rätt slö helg skulle jag tro, som vanligt typ, blir ju så när man sliter hela veckorna haha, ikväll köper vi nog lite vin och under helgen kommer vi nog att hälsa på Perrie om inte annat. Imorgon ska jag också dela ut cvn - PÅ TAL OM DET - bäst att lägga ner dem i väskan nu på en gång så jag inte glömmer! :P


Jag tror att jag har blivit Sage's bästa vän.
Han hoppar upp i mitt knä och allt nu för tiden.
Jag kommer att sakna dig din jobbiga söta jamar katt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0