I want you to know that I think about it alot

Idag är ett regnigt England. Tur som var hade det inte börjat ösa ner när Jamie gick till jobbet, han har nämligen tappat bort sitt paraply så han skulle blivit dyngsur! Jag säger då det, Jamie och att tappa bort saker. haha det är illa, han lyckas jämt! :P

Jaja, igår var jag på möte med JobCentrePlus, efter det delade jag ut några cvn. Hoppas på att få nånting snart. :) J lagade god mat igår också, fisk, nudlar och vitlöksbröd! :D

Idag blir en lite seg dag för mig då jag inte kan göra så mycket annat än kolla efter jobb online. Har redan delat ut cvn till i princip alla ställen jag kan tänka mig jobba så nu får jag kika mer online. Passar mig bra att sitta under en filt i mina mystofflor och lyssna till regnet medan jag gör det iaf. :D

Ikväll ska vi träffa lite folk och käka middag på Weathervane (mamma, där vi var och åt sista kvällen du var här! :D) och sen ska vi gå och se the Inbetweeners Movie. Ska bli trevligt. :)


Regnigt, grått England idag!

Morgontrött tjej!

Nästan läkt där tanden gick genom läppen! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Då är det ju inte allt för långt bort :) Nej, jag har inte fått nått än, men letar för fullt! Hur går det för dig? Är din pojkvän engelsk?

2011-08-25 @ 13:46:06
URL: http://littlemissolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0