I still love you I'm just hurt at the moment

Tillbaka till jobbjobbjobb efter en bra, mestadels rolig helg. På fredagen blev det slöande med film och vin med Jamie. På lördagen kom Dave över så glodde vi på Chelsea matchen. Började dricka rätt tidigt och det var en massa prat, skratt men även rådgivning och lite skäll. :P

Gick till Great Hollands vilket är en bra bit bort (Jamie bodde i GH förut om ni kommer ihåg?) och på vägen dit hände något som var mindre behagligt. Det var en olyckshändelse och jag vet att han inte menade nåt med det och att det antagligen kommit tillbaka igen under dagen med tanke på Dave's situation. Med det sårade något otroligt och jag kanske är löjlig, men det kommer nog att följa med mig ett tag nu även om jag bara vill glömma det.

Jaja nog om det. Vi kom fram till the Twigg och mötte på folket som var där för att se Luna Rai. Det var trevligt att se dem och slutligen spelade dem, de spelade till och med min favorit som heter "Champagne to Shotgun" då blev jag glad. Någon gång efter midnatt tog jag, Jamie och Dave en taxi tillbaka till Bullbrook och köpte med cheesy chips på vägen. Jamie var inte hungrig men jag och Dave satt i köket och åt och så råka jag ha ner hälften av mina chips på golvet och på min fot. Dave utbrast "You've even got cheese on your toe!!" och jag ba "eew it's MAYO!" hahahaha. mumsigt med majonnäs på foten. Sen var det iallafall läggdags. :)

Söndagen bestod av återhämtning, mat och film. :) now, back to work!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu blev jag sådär orolig i magen, maila och berätta vad du menar med olyckan :/



Men Tiina, inte ska du drälla det gottigaste på tårna, höhö.



Vi måste skypa nån kväll, vill höra din röst. Går flyttplanerna som planerat?



Puss å Go Natt <3

2011-08-01 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0