I don't wanna fall asleep, cause I'd miss you babe

Oj vilken busy dag jag har haft idag. :P först det vanliga med att väcka barnen, hjälpa med frukost, ta Maia till stallet. Sen hem och fixa mackor och sånt och sen bar det iväg till Thorpe Park (efter att ha tankat + lyssnat på hur barnen grälade om vem som skulle sitta fram).

Väl framme på Thorpe Park var det as kul och inte alltför långa köer tur som var. :) Jag och Maia blev iaf glatt förvånade då tiderna oftast var 30 min eller mindre, när vi varit dit tidigare har det mestadels vart mellan 45-120 min! :P

Vi åkte bland annat Rush, Stealth, Zodiac och Rumba Rapids varav i den sista jag och Maia blev typ dränkta av det lilla vattenfallet medan Luke hade turen och satt på andra sidan av "båten". :P skönt att bli avsvalkad dock, det har varit hur varmt som helst idag igen.

Sen hem och gå ut med hundar, städa lite, fixa mat, hämtade upp James från jobbet, ta Maia till stallet igen och sen slutade jag och åkte till Jamie. :) Vi gick en promenad i Lily Hill Park, kollade på filmen 8mm och beställde faktiskt hem pizza. Fick betalt av Mel idag så tyckte att vi kunde unna oss en pizza för det var nån månad sen sist nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0